Assistent Hotelmanager
Omschrijving
De assistent hotelmanager is als tweede man/vrouw in de organisatie mede verantwoordelijk voor
alle activiteiten van de organisatie en geeft bij afwezigheid van de hotelmanager leiding aan de voortgang van de activiteiten. Hij/zij werkt binnen de richtlijnen van de hotelmanager, in overwegend roulerende dienst met focus op Receptie en F&B. Daarnaast adviseert hij/zij de hotelmanager bij specifieke onderwerpen en heeft structureel eigen projecten in de portefeuille.
Taken en verantwoordelijkheden
1. Ondersteunen van de hotelmanager bij de dagelijkse gang van zaken
- Controle op de voortgang en uitvoering van werkzaamheden met oog voor detail, waarbij de bevindingen op een begeleidende en leerzame manier worden teruggekoppeld naar het personeel en hotelmanager.
- Aanspreekpunt voor alle afdelingen bij afwezigheid van de hotelmanager.
- Overzicht bewaren op verschillende situaties en besluitvaardig reageren.
- Pro actief meedenken met de organisatie om vooruitgang te boeken.
- Afhandeling van klachten
- Voorstellen doen aan de hotelmanager van verbeteringen/veranderingen in werkmethoden, procedures, aanpassing van apparatuur e.d. op basis van ervaring en suggesties van gasten
2. Assisteren bij Personele zaken
- Mede selecteren en werven van nieuwe medewerkers, regelen van opleiding/inwerken, uitvoeren van beoordelingen
- Verzuim
- Mede motiveren en coachen van de teams
3. Overige nader te bepalen projecten
Functie eisen en competenties
- MBO/HBO werk- en denkniveau
- Minimaal 2 jaar werkervaring in een leidinggevende rol in de hotelbranche
- Kennis van bedrijfsregels en richtlijnen
- Coachen/leidinggeven
- Representatief, goede communicatieve vaardigheden
- Organisatorisch inzicht en proactieve werkhouding
- Mensgericht
- Oplossingsgericht
- Commercieel inzicht
- Prioriteiten stellen
Wie ben jij?
Iemand die de kunst verstaat om mensen blij te maken. Iemand die plezier uitstraalt. Die het leuk vindt een relatie op te bouwen en oprechte interesse in mensen heeft. Bij Villa Vennendal is de ervaring van gasten het allerbelangrijkste en als jij ook energie haalt uit blije en tevreden gasten, dan heb je dezelfde ambitie als wij. Villa Vennendal dankt haar succes aan haar medewerkers, daar zijn we van overtuigd, dus het is voor ons altijd van het grootste belang wie we gaan aannemen. Als we de juiste medewerker werven, valt namelijk alles op zijn plek: blije en tevreden gasten, goede aanbevelingen/referenties en continue groei van ons hotel. Het echte verschil maak jij dus als gepassioneerde manager!
Krijg je energie van dit profiel? Dan zou ik je snel willen ontmoeten!
Bel voor meer informatie naar Frederique van der Vleuten-Jung 06-30728442 of mail motivatie en CV naar frederique@villavennendal.nl