Commerciële Front- & Backoffice Manager

Omschrijving

Als commerciële Front- & Backoffice Manager geef je leiding aan het team van receptioniste en ben je verantwoordelijk voor de Sales & Banqueting en de bijbehorende administratie. Je verzorgt het gastencontact, je coacht en begeleidt de medewerkers en stuurt bij waar nodig is. Daarnaast houdt jij je met sales-en marketingactiviteiten. Denk hierbij aan het organiseren van bruiloften, het binnenhalen van nieuwe (zakelijke) contacten en onderhouden van bestaande contacten. Je bent proactief en een zelfstandig werkende motivator vol energie!

Taken en verantwoordelijkheden

1. Leidinggeven aan de recetionisten, serviceverlening aan gasten, sleutelbeheer e.d. Daartoe onder meer:

  • Opstellen van werkroosters, regelen van voldoende bezetting en verlof;
  • Medeverantwoordelijk voor de selectie van medewerkers, regelen van opleiding/inwerken, uitvoeren van beoordelingen

2. Coordineren van de uitvoering van de werkzaamheden binnen de receptie. Daartoe onder meer;

  • Toewijzen van werkzaamheden, geven van aanwijzingen en instructies
  • Toezien op de voortgang en de kwaliteit van de werkzaamheden
  • Uitvoeren van controles op een correcte en voorgeschreven administratieve verwerking
  • Afstemmen van bijzonderheden met andere afdelingen (o.a. keuken, bediening, schoonmaak)
  • Behandelen van vragen/klachten van gasten en indien mogelijk oplossen

3. Aanbevelingen en voorstellen doen aan de Hotelmanager in werkmethoden en procedures

4. Verrichten van werkzaamheden gericht op Sales & Banqueting, zoals:

  • Bedenken en aansturen van marketing- en salesacties 
  • Ontvangen, te woord staan en bespreken van (zakelijke) partijen/bruiloften
  • Contact onderhouden met bestaande (zakelijke) accounts
  • Contact leggen met nieuwe (zakelijke) accounts
  • Coördineren van de (zakelijke) partijen op het moment dat ze in het hotel aanwezig zijn.

Kun je op onderstaande vragen ja zeggen?

  • Ben jij een bezige bij, zit je vol energie en kun je goed leidinggeven?
  • Is plannen, organiseren en werken met mensen echt iets voor jou?
  • Heb je oog voor detail?
  • Heb je HBO werk-en denkniveau en minimaal 2 jaar ervaring bijvoorbeeld in een leidinggevende rol in een receptie van een vergelijkbaar hotel?
  • Ben je fulltime beschikbaar en flexibel in je werktijden?

Wie ben jij?

Iemand die de kunst verstaat om mensen blij te maken. Iemand die plezier uitstraalt. Die het leuk vindt een relatie op te bouwen en oprechte interesse in mensen heeft. Bij Villa Vennendal is de ervaring van gasten het allerbelangrijkste en als jij ook energie haalt uit blije en tevreden gasten, dan heb je dezelfde ambitie als wij. Villa Vennendal dankt haar succes aan haar medewerkers, daar zijn we van overtuigd, dus het is voor ons altijd van het grootste belang wie we gaan aannemen. Als we de juiste medewerker werven, valt namelijk alles op zijn plek: blije en tevreden gasten, goede aanbevelingen/referenties en continue groei van ons hotel. Het echte verschil maak jij dus als gepassioneerde manager!

Krijg je energie van dit profiel? Dan zou ik je heel graag snel willen ontmoeten!

Bel voor meer informatie naar Frederique van der Vleuten-Jung 06-30728442 of mail je motivatie en CV naar frederique@villavennendal.nl

Solliciteren