Receptionist(e)

24 - 38 uur per week
(uren in overleg) 


Aanvoelen wat een gast nodig heeft, een positieve vibe en op je gemak zijn staat voorop. Als Receptionist(e) ben jij het visitekaartje van ons hotel. Jij verzorgt een geweldige gastervaring. Je bent een echte multitasker. De functie is afwisselend, terwijl je telefoneert, mails beantwoord én tegelijk de gasten begroet met een natuurlijke glimlach. Je bent stressbestendig en klantgericht.

Belangrijkste verantwoordelijkheden en taken
◊   Verlenen van service tijdens het verblijf
◊   Het behandelen van eventuele klachten
◊   Het geven van algemene - en toeristische informatie
◊   Verwerken van betalingen en het beheren van de kassa
◊   Opstellen van reserveringsbevestigingen voor de gasten
◊   In- en uitchecken van de gasten, overhandigen van de sleutel
◊   Aannemen van reserveringen en boekingen (per telefoon/mail)
◊   Administratieve - en secretariële werkzaamheden zoals debiteurenbeheer en het opmaken van facturen

Functie eisen en competenties
◊   Representatief
◊   Stressbestendig
◊   Gastvrije en servicegericht
◊   Ervaring in een vergelijkbare functie
◊   Zelfstandig én een echte teamplayer
◊    Proactieve houding en oog voor detail
◊   Kennis van hotelsoftware pakketten (bij voorkeur Fidelio)
◊   Flexibel ingesteld en beschikbaar op zon- en feestdagen
◊   Goede beheersing van de Nederlandse taal en communicatief sterk
◊   Opleiding op MBO-niveau op gebied van toerisme en/of middelbare hotelschool 

Je kunt je ontplooien in een veelzijdige functie binnen ons enthousiaste receptieteam. Maak ons team compleet binnen ons familiebedrijf. Wij drinken graag een kop koffie of thee met je!

Solliciteren